Спорт
ТЕСТОВИ НА ИЗДРЖЛИВОСТ
По иницијатива на Уил Јако (Huiles Yacco) познатите постигнувања на рекорди на Rosalie се одржуваа на автодромот Линас Монлери (Linas-Montlhéry). Вкупно осум возила се појавија на пистата меѓу октомври 1931 и јули 1935 за да се закитат околу 358 меѓународни рекорди и 192 светски рекорди.
Трансформирани во едноседи, сите се C6 или 15CV со мотор со шест цилиндри освен Petite Rosalie (8CV со мотор со четири цилндри), Rosalie VII (7CV Traction Avant) и Rosalie IX, 11CV Légère преден погон кој од март до мај 1936, ќе помине 100000 km.
Две други возила на Citroën ќе се појават на автодромот: Spéciale Citroën со нов мотор Diesel се појавува во 1937, а потоа и Barbot Spéciale дизајниран на основата на 2CVA во 1953.
РЕЛИ
Првите официјални ангажмани на Citroën на рели трките се одвиваат со DS каде одличното хидропневматско потпирање одлично се докажа. Потоа следеа SM, потоа CX која кон крајот на седумдесетитте години се докажа на релито Париз-Дакар. Од 1990 до 1997, со ZX Rallye Raid, Citroën ќе владее на Светскиот куп во рели со пет титули за Производители.
Во потрага по нови предизвици, од 1998 Citroën се насочува кон традиционалните рели трки со Xsara Kit-car. Со ова возило марката ги доби првите светски победи.
Во 2001, Citroën се лансира во WRC и со Себастиан Лоеб го освои и врвот. Во 2009, и покрај прекинот во 2006, двојниот шеврон освои пет титули Производители.
WRC
По успешната сезона во рамки на Шампионатот во Франција, Citroën на голема врата се лансира во WRC во 2001. На крајот од сезоната, младиот надежен пилот ги направи своите први чекори на Рели во Санремо. Со огромна леснотија Себастијан Лоеб се качи на второто скалило на подиумот.
Историјата започна, ништо не може да ја запре. Неделливи, Citroën и екипата Лоеб/Елена се искачуваат до врвот. Во 2003, Citroën за првпат се закити со седум светски титули. Наредната сезона, Себастиан Лоеб и Даниел Елена (Sébastien Loeb et Daniel Elena) започнуваа серија од девет последователни титули… Прво C4 WRC а потоа DS3 WRC ќе ја заменат Xsara WRC.