June 7, 2021

ë-Jumpy Hydrogen

СО CITROËN Ë-JUMPY HYDROGEN, CITROËN ЈА НУДИ НАЈШИРОКАТА ЕЛЕКТРИЧНА ГАМА ВО ПРЕСРЕТ НА ПОТРЕБИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛЦИТЕ

  • Комбинирајќи батерии со водородна горивна ќелија, Citroën ë-Jumpy Hydrogen обезбедува поголем опсег во електричен режим, без компромиси во однос на способноста на возилото.
  • Со опсег повеќе од 400 km и полнење со водород за помалку од три минути, Citroën ë-Jumpy Hydrogen е претходник на електричните лесни комерцијални возила на иднината.
  • Целата понуда на лесни комерцијални возила (LCV) на Citroën ќе биде електрифицирана до крајот на 2021 година, со ë-Jumpy веќе на пат, а My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen и ë-Jumper ќе бидат достапни во Франција во втората половина на година.
  • Citroën на тој начин ја покажува својата способност да понуди модерни, технолошки и достапни решенија за да се одговори на многуте употреби и потребата за мобилност на клиентите. Повеќе од кога било, Citroën истапува како вистинско решение за професионалците.

“ë-Jumpy Hydrogen ја заокружува нашата палета на лесни комерцијални возила. Со својата архитектура комбинирајќи  водородна горивна ќелија и батерија, нашиот ван може да се пофали со најдоброто од двете технологии. Компонентите беа интегрирани според генијален дизајн, така што нивната големина нема никакво влијание врз капацитетот на товарот, клучен фактор за професионалците во овој сегмент. ë-Jumpy Hydrogen одговара на потребите и намените на професионалци со опсег од над 400 км, намалено влијание на надворешната температура на опсегот, време на полнење од само три минути и можност за поврат  на повеќе енергија при забавување.”

– Laurence Hansen – Директор за производ и стратегија во Citroën

ИНОВАЦИЈА НА ПРОФЕСИОНАЛЦИТЕ

Од 1928 година, Citroën постојано иновира за се прилагоди на промените во општеството и да им донесе на професионалците поголема смиреност и едноставност при користење во секојдневието. Како одговор на новите еколошки и социјални предизвици, Citroën во 2021 година воведува нови енергии со ë-Jumpy Hydrogen и нови концепти со My Ami Cargo, а со тоа го формира најкомплетната електрична гама на пазарот.

НОВИ ЕНЕРГИИ: CITROËN JUMPY ДОБИВА ВЕРЗИЈА HYDROGEN

Citroën ја надополнува својата палета на електрични LCV со водородна технологија за да одговори на потребите на 8% од компаниите кои треба да изминуваат повеќе од 300 km или кои немаат време да го наполнат своето возило во текот на денот. Така палетата на марката ќе ги одговори на сите потреби во овој сегмент.

ë-Jumpy Hydrogen, електрично комбе со горивна ќелија и батерии на полнење, претставува прв Citroën напојуван од оваа форма на енергија. Прилагодувајќи се на оваа нова технологија, го задржува својот корисен волумен и капацитет на товарење. Новиот практичен модел нуди автономија од над 400 km * и неговите три 700  bar – ски резервоари за водород од јаглеродни влакна, сместени покрај батеријата под предните седишта, може да се полнат за само три минути. Со нула емисија на СО2,  професионалците и трговците поединци ќе можат да продолжат да управуваат по патишта во урбани зони со рестрикции со целосна слобода.

* Опсегот определен според методологијата на постапката за тестирање WLTP (R (EC) бр. 715/2007, R (EU) бр. 2017/1151)

ë-Jumpy Hydrogen е целосно електричен и користи два извори на енергија: горивна ќелија од 45 kW која произведува електрична енергија со употреба на водород складиран во три цилиндричен резервоар под притисок од 700 bar и батерија од 10,5 kWh што делува како 50 km резерва и автоматски го презема кога резервоарот за водород е празен. Водородната горивна ќелија го обезбедува опсегот на возилото, батеријата се користи во фази на премин, како што се силно забрзување и градиенти што бара дополнителна моќност. Овие два извори на енергија се комбинираат за напојување на моторот и го придвижуваат погонскиот дел. Батеријата, која ја повраќа енергијата при забавување, автоматски се полни со употреба на електрична енергија генерирана од водородната горивна ќелијата за да се обезбеди доволно ниво на полнење. Може да се полни и со помош на кабли на станици за полнење на електрични возила.

Jumpy, произведен во нашата фабрика во SevelNord, ќе биде пренаменет во центарот за истражување и развој на водородни горивни ќелии на Stellantis Group  во Раселхајм, Германија.

Достапни во две големини, М (4,95 m) и XL (5,30 m), првите испораки на ë-Jumpy Hydrogen до флотните купувачи во Франција се закажани на есен 2021 година.

 

„Citroën започна широка офанзива во областа на лесни комерцијални возила, предлагајќи целосен електрифициран опсег во 2021 година на европскиот пазар, што е до 26% во споредба со 2020 година. Но, Citroën не застанува таму. Верен на својата намера да биде инспириран од професионалците и нивните начини на користење, неговиот ван со комплетно електрични батерии се придружува и водородната верзија на Citroën ë-Jumpy. Оваа нова технологија ќе одговара на клиентите кои редовно возат на долги растојанија или имаат потреба од побрзо полнење. На тој начин Citroën им нуди на професионалците разновидна електрична понуда за лесни комерцијални возила LCV што им овозможува да ја обезбедат својата активност на одржлив начин, во согласност со нивното користење, како и со еколошките проблеми и растот на ограничувањата на урбаниот пристап. »

Anne-Lise Richard, Одговорна за Бизнис одделот за возила со ниска емисија во Stellantis