МАРКАТА НА DS НА 16-ИОТ САЕМ ВО ШАНГАЈ

Меѓународниот саем во Шангај ги отвори своите врати за посетители на 21 април. Новата автомобилска премиум марка DS црпи инспирација од најдоброто од францускиот луксуз и ја вбројува Кина како најважна стратегија во светскиот развој. Три производи се комерцијализирани за само 12 месеци и се отворени 82 продажни салони. Новиот DS 5 истовремено е лансиран во Кина и во Европа ! И како доказ на својата амбиција: специјална серија на Новиот DS 5 со назив: DS 5 Golden Mat.
Глобална марка
Кина останува приоритет на марката DS. Доказ за тоа е и нејзиниот штанд на саемот каде премиерно го прикажува своето ново лого ‘DS Automobiles’, и својот потпис ‘Spirit of avant-garde’ како и својот најнов модел: Новиот DS 5.
« Да се лансира новиот DS 5 истовремено во Европа и во Кина е навистина важен чекор во имплементирање на нашата стратегија на глобализација и концепција на производи. Нашата цел е да поседуваме гама од 6 светски автомобили! » се довери Ив Бонефон, генералниот директор на марката DS.
Премиум марка
На штанд од 986 m2, во премиум халата 7.1, се изложени десеттина модели на DS меѓу кои и новиот DS 5. Од DS 23, симбол на наследството на марката, до show-car DS 5 MoonDust, преку DS 5 LS, SUV DS 6, како и неизбежниот DS 5 Golden Mat, посетителот влегува во светот на екслузивноста, посветеноста на деталите, дизајнот и технологијата.
DS ВО КИНА :
3 модели лансирани за една година (DS 5, DS 5 LS, DS 6)
Фабрика во Шензен
82 DS Stores во 60 градови
26 000 фактурирани возила во 2014 каде Кина претставува 22 % од светските продажби на марката